dinsdag 2 februari 2016

Favorieten januari 2016

Zo de eerste maand van het nieuwe jaar is al voorbij. Wat gaat het toch snel allemaal. Is iedereen al goed gestart met de nieuwe voornemens? Ik ga er alvast volledig voor!

Veel bloggers en youtubers maken artikels en filmpjes over hun favoriete producten. Ik kijk zelf graag favorieten filmpjes en lees er graag over op andere blogs.
Zulke artikels en filmpjes tonen de producten die er echt uitsprongen en welke producten het meest gebruikt werden in de afgelopen maand.

Een aantal producten heb ik ontdekt in januari, andere producten heb ik gewoon het meest gebruikt in januari. Maar het zijn allemaal producten waar ik heel blij mee ben en die ik zal blijven gebruiken.


Be Creative Make Up: Dramatic duo eyeliner: zilver

Deze eyeliner heb ik al uitgebreid besproken in m'n artikel over m'n favoriete Be Creative Make Up producten. De vloeibare eyeliner is een viltstiftje die super gepigmenteerd is. Eens de eyeliner opgedroogd is blijft hij de hele dag goed zitten. Door de fijne punt kun je een heel fijn lijntje trekken en zelfs een hele mooie 'wing'. In januari heb ik enkel deze eyeliner gebruikt en ik vind het echt een topper! 


Estee Lauder: Double wear stay in place makeup: 1W2 Sand

Dit is mijn meest gedragen foundation. Het is een goed dekkende foundation die de hele dag goed blijft zitten. Ook al is hij dekkend is hij toch heel natuurlijk.
Door mijn vettere huid heb ik meestal het probleem dat m'n foundation niet goed blijft zitten op m'n kin en neus. Met deze foundation heb ik dat probleem totaal niet.
Het kleur is een klein beetje te geel voor mij maar met poeder en blush erover is het kleur heel goed te doen.


Jimmy Choo: Illicit

De prijs voor de favoriete parfum van januari gaat zeker en vast naar deze parfum. Dit is een warme vrouwelijke geur die ik heel graag ruik. Ik heb dit parfum uitgebreid besproken in m'n artikel over parfums.


Dior: Diorblush Sculpt: 004 Brown Contour

Dit product heb ik in januari ontdekt. Ik was al lang op zoek naar een perfecte contour kleur. Deze kleur past bij heel veel mensen en als je dit aanbrengt onder het jukbeen dan zorgt de poeder voor een heel natuurlijke schaduw. Daardoor worden je jukbeenderen wat geaccentueerd. (Er volgt nog een uitgebreid artikel over het shapen.) 
Deze poeder van Dior is goed gepigmenteerd en je kunt het heel gemakkelijk vervagen. 
De highligher is een heel subtiele highlighter die heel natuurlijk is. Ik ben niet zo voor hele glanzende highlighter omdat ik eerder een vette huid heb en een zo'n mat mogelijke look wil. Maar deze highlighter gebruik ik heel graag omdat ie zo subtiel is. 


Real Techniques: Rose Gold Contour Brush: 301

Voor mij is dit de perfecte contour borstel. Ik gebruik deze borstel constant met mijn Diorblush Sculpt. Hij heeft de perfecte vorm om de jukbenen te accentueren met de contourkleur. Door de korte stevige haartje kun je de poeder perfect vervagen zodat je contour heel natuurlijk is. 


Bourjois: Color edition 24h: 02 Or Désire


Deze crème-oogschaduw heb ik onlangs pas gekocht maar sinds ik hem heb, heb ik hem elke dag gebruikt. Ik ben een grote fan van crème-oogschaduwen. Ik gebruik ze altijd als basis onder mijn oogschaduwen. De oogschaduwpoeder blijft zo veel langer zitten en de kleuren zijn wat intenser. Je kunt de oogschaduw natuurlijk ook alleen gebruiken.
Deze oogschaduw van Bourjois vind ik heel mooi van kleur. Het is een bruin/taupe-achtige kleur met witte glinstertjes.


Chanel: Les 4 Ombres: 226 Tissé Rivoli

Zoals jullie kunnen zien heb ik dit oogschaduwdoosje van Chanel al heel veel gebruikt. Er is zelfs al een kleurtje bijna op.
Dit doosje bevat mijn favoriete tinten, heel natuurlijke bruine kleuren. Je kunt er een perfecte daglook mee creëren maar een meer intense avondlook is ook mogelijk.
De kleuren zijn heel goed gepigmenteerd en ze blijven goed zitten. Er is een goed evenwicht tussen donkere en lichtere kleuren.

Wat waren jullie favoriete producten van januari?

Veel liefs!

Laura x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten