vrijdag 5 februari 2016

Vijf x make-up onder 5 euro (deel 1)

Je hebt mensen die graag geld uitgeven aan kleren, handtassen, schoenen,... Ik ben dan weer iemand die liever make-up koopt. Er is altijd wel een kleur oogschaduw of nagellak of ... die ik nog niet in mijn collectie heb.  Ooof het is een kleur die ik zo mooi vind dat ik er nog niet genoeg van heb.
Om er geen doekjes om te winden... Ik heb altijd wel een reden om make-up te kopen. Hallo, ik ben Laura en ik heb een make-up verslaving.

Make-up producten hoeven niet altijd duur te zijn. Je kunt tegenwoordig al veel producten vinden onder 5 euro die ook goed werken.
Ik zal natuurlijk niet ontkennen dat ik het niet leuk vind om eens te 'investeren' in een duur product van een luxe merk. Maar ik hou er ook van om eens wat goedkopere producten te kopen en niet te moeten denken aan m'n bankrekening die pijn doet.

Daarom ben ik daarnet naar het kruidvat geweest en ik heb 5 producten uitgezocht die nog geen 5 euro kosten. Ik zal ze de komende 2 weken grondig testen en dan laat ik jullie weten wat ik ervan vond.


Catrice: Prime and Fine pore refining anti-shine base 4,59 euro

Door mijn vettere huid begin ik rap te glimmen. Daarom ben ik een freak voor shine-control producten. Als de magische woorden 'anti-shine' en 'matt' op een product staan wil ik het direct proberen. Dit is een primer die je onder de foundation aanbrengt om de poriën wat te verbergen en de huid mat te houden tijdens de dag.
Ik ben heel erg benieuwd of deze primer van Catrice mijn 'shine' onder controle kan krijgen.


NYC: cheek glow powder blush: 649: Prospect Park Rose: 3,99 euro 

Deze blush zag er zo mooi uit. Het is zo'n fris roze kleurtje die iedereen onmiddellijk doet stralen. En wie wil er nu niet stralend uitzien. Zeker nu, met da grauwe, grijze weer is het leuk om jezelf wat op te fleuren. Ik kijk er al enorm naar uit om deze blush de komende 2 weken te testen.


NYC: Cityproof 24h Waterproof eyeshadow: 605: Brooklyn mocha: 3,49 euro 

Er was momenteel een actie op NYC in het kruidvat, 2 producten voor 5 euro. Daarom heb ik dit oogschaduwpotlood ook meegenomen. Het is een bruine kleur die ik wel kan gebruiken als basis onder andere oogschaduwen. Ook is dit een leuk product voor als je niet veel tijd hebt. Wat 'kleuren' op de oogleden, uitvegen met je vinger en klaar. Wie zegt dat je een uur vroeger moet opstaan om je make-up aan te brengen?!


Essence: Mini lipgloss set: 08: We Rock The World: 2,99 euro

MINI'S!! Nog een zwak van mij. Als ik mini producten zie ben ik niet meer te houden. De mini lipgloss'jes zijn zooo cute! En handig om mee te nemen in die loodzware handtas van mij.
Ik gebruik eigenlijk bijna nooit lipgloss, maar deze kon ik echt niet laten liggen.
Natuurlijk zal ik ze wel grondig testen zodat ik jullie kan zeggen of al dan niet de 3 euro waard zijn.
Het zijn 3 roze kleurtjes die ook heel mooi zullen zijn deze zomer.


Essence: All about matt oil control paper: 1,99 euro

Het magische woord 'matt'.
Moest het de primer niet lukken om m'n huid mat te houden kan ik nog altijd deze oil control papiertjes gebruiken. Je dept ze over je kin, voorhoofd, neus en ze absorberen het teveel aan talg. Daardoor lijkt de huid onmiddellijk wat matter. Ik hoop dat ze goed werken want ze zullen deze zomer goed van pas komen.

Zo, ik kijk er al enorm naar uit om deze nieuwe productjes 2 weken lang grondig te testen. Er volgt dan een deel 2 van het artikel met 'de resultaten'.
Welk product zouden jullie het liefst testen?
En wat zijn jullie favoriete budgetproducten?

Veel liefs!

Laura x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten