vrijdag 29 januari 2016

Mijn favoriete nagellakjes

Gelnagels zijn terug volledig in. Je kunt je er volledig mee laten gaan op het vlak van versieringen en kleuren. Ze zijn zeer handig voor mensen die zwakke nagels hebben of nagelbijter zijn.

Ik was ook een nagelbijter. Met de hulp van gelnagels heb ik het kunnen afleren. Door m'n nagels goed te verzorgen zijn ze nu langer en sterker dan ooit. Nu kan ik eindelijk al m'n mooie nagellakjes dragen. Als ik kan wissel ik wel tot 3 keer per week van kleurtje.

Kleuren genoeg maar toch neem ik meestal dezelfde nagellakjes.



Dit zijn de nagellakjes die ik deze winter het meest gedragen heb. Het zijn vooral donkere kleuren en 1 lichtroze kleur. 

( Op de foto's heb ik telkens 2 laagjes aangebracht zonder topcoat) 

Essie cashmere matte: Just Stitched


Dit is een hele mooie lichtroze kleur. Als hij droogt heeft de nagellak een semi mat effect. Het is niet mat maar ook niet glanzend.
Doordat de nagellak een semi mat effect heeft vind ik het zonde om een topcoat te gebruiken. Dit neemt dan het effect van de nagellak volledig weg.

De nagellak droogt redelijk rap. Je hoeft dus geen uren stil te zitten.
Deze kleur kun je ook perfect in de zomer dragen. Het is een zeer fris, vrolijk kleurtje.
Ik heb deze nagelak vlak voor de winter ontdekt. En wachten om het te dragen vond ik zonde.


Essie: Bahama Mama

Ja, inderdaad. Nog een Essie nagellak. Wel eerlijk gezegd is Essie één van m'n favoriete nagellak merken. Ze hebben heel veel kleuren, brengen veel leuke collecties uit en de nagellakken zijn super van kwaliteit. Ze drogen snel en ze blijven lang zitten. Qua pigmentatie zijn het één voor één pareltjes. Ze dekken enorm goed en met 2 laagjes heb je ruim voldoende.

Bahama mama is een warme, rijke, creamy plum kleur. Ik hou van donkere nagellak kleuren en deze is toch m'n favoriet.


OPI: Miami Beet


OPI, ook zo'n merk met oneindig veel kleuren en effecten. In Amerika is OPI een van de bekendste en meest verkochte nagellak merken. Wat ik zo leuk vind is dat ze setjes met mini-nagellakjes verkopen. Zooo schattig!

De kleur die ik gekozen heb is een donkere warme frambozen kleur. Hij is iets zachter dan Bahama Mama en kan ook in de zomer gedragen worden.


Yves Saint Laurent: 51 Bleu Cyclades



Naast donker roze kleuren ben ik verzot op donkerblauw. Ik vind het minder hard dan zwart maar toch is het wat speelser. 
Deze kleur van Yves Saint Laurent is heel donderblauw met een lichter blauwe schijn. Het is donkerder of lichter naarmate het licht erin weerkaatst. Dat vind ik er net zo mooi aan. Telkens je naar je nagels kijkt zie je een ander blauw. 
Met deze nagellak kan ik zeker een week verder zonder dat er brokjes loskomen.
Deze kleur kun je jammer genoeg niet meer verkrijgen want het was een limited edition kleur.

Dit waren mijn favoriete kleuren van het moment. Ik zal ze nog zeer veel dragen de komende maanden en we kunnen al beginnen uitkijken naar de zomerkleuren die eraan komen.
Welke kleur vinden jullie het mooist?

Veel liefs!

Laura x

6 opmerkingen:

  1. de blauwe kleur van YSL
    en die van Opi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal zo mooi! De laatste 3 kan ik niet tussen kiezen, bahama mama is ook zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wissel zoveel van kleur omdat ik dan alle kleuren meer kan dragen :)

      Verwijderen
  3. Alle 4 pareltjes! ik zou voor Bahama Mama gaan ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alle 4 pareltjes! ik zou voor Bahama Mama gaan ☺

    BeantwoordenVerwijderen