dinsdag 19 januari 2016

Mijn favoriete Be Creative Make up producten

Sinds een paar jaar kun je exclusief bij Ici Paris Xl een nieuw, professioneel make up merk kopen. Namelijk Be Creative Make up.
Het is een betaalbaar merk die in samenwerking met professionele make up artiesten ontwikkeld is. Daardoor hebben de producten intense kleuren en zeer aangename texturen. 
Het is een merk dat zowel geliefd is bij ervaren make up artiesten als bij mensen die zich net beginnen te maquilleren.
Ze hebben een groot assortiment kleuren waardoor iedereen er plezier aan kan beleven. 
De verpakkingen zijn basic zwart en stevig. Het zijn niet de meest luxueuze doosjes maar ik vind het belangrijker dat het product goed gepigmenteerd is en lang opblijft. 

Ik zal het nu hebben over een aantal van mijn favoriete becreativemakeup producten.

~ Satin silk translucent powder

Deze tansparante poeders heb je in 3 kleuren. Aangezien ik een bleke huid heb neem ik het kleur 001. 
Dit is een zeer goed product om de foundation mee af te poederen. Doordat het eerder transparant is zal het de kleur van je foundation niet veranderen. 
De poeder zal de huid ook wat matifiëren. Mensen met een vettere huid zullen tijdens de dag eens moeten bijpoederen, daarvoor is er een sponsje voorzien.
Het is een zeer fijn gemalen poeder waardoor het niet in de fijne lijntjes blijft zitten.
De verpakking is effen zwart met het logo van Be Creative make up. Het ziet er en plus zeer stijlvol uit. 

~ Fantasy eyeshadow quad

Dit is jammer genoeg een limited edition oogschaduw palette van de herfstlook. 
Ik wou over dit palette spreken omdat ik zo kan tonen hoe gepigmenteerd de oogschaduwen van Be Creative Make up zijn. Daarnaast vind ik het een heel mooi palette'tje.
Ze hebben enkele basic oogschaduw palettes met 4 kleuren die het hele jaar door verkrijgbaar zijn. En in elk seizoen komen ze uit met een limited edition palette.
Dit is mijn favoriete oogschaduwdoosje omdat het een goede combinatie van kleuren heeft. Je hebt een brons/bruine kleur voor op het volledige ooglid. Er is ook een donkerbruine kleur voor in de buitense ooghoek en arcade boog. Met het zwart kun je van je dagelijkse look in een handomdraai een avondlook maken. En ten laatste zit er een heel licht roze bij die je kunt gebruiken in de binnenste ooghoek, onder de wenkbrauw of als highlight op de jukbenderen. 
Het enige wat ik mis in dit palette is een matte kleur om de oogschaduwen mee te vervagen in de arcadeboog. 
Ik zou deze palettes zeker aanraden want de pigmentatie is top, de kleurencombinaties zijn heel mooi en je kunt er voor elke stemming/gelegenheid een leuke look mee creëren.

~ dramatic duo eyeliner


Zoals de naam al verklapt is dit niet 1 eyeliner maar 2 eyeliners in 1. De ene kant is een automatisch oogpotlood om op te draaien. De andere kant is een vloeibaar eyeliner stiftje. 
Beide zijn ze super gepigmenteerd en eens ze droog zijn blijven ze de hele dag zitten. 
Je hebt ze in 3 kleuren: zwart, zilver en brons. Telkens is de vloeibare eyeliner zwart. 
Deze eyeliners maakten deel uit van de kerstcollectie. Hopelijk behouden ze ze ik het gamma want ze zijn top!

Zo dit waren een aantal van mijn favoriete Be Creative Make up producten. Neem zeker eens een kijkje bij Ici Paris Xl.

Tot de volgende!

Laura x







1 opmerking:

  1. Heel erg leuke producten :) ik ben echt fan van de oogschaduw palettes en de BE foundations :)

    Ilona
    www.artthisisart.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen